JUMPING

Přijďte se vyskákat ze špatné nálady a z přebytečných kil!
Přijďte získat skvělou postavu!
Přijďte si zlepšit svou fyzickou kondici!

První hodina pro každého zdarma.

Kapacita hodin Jumpingu je omezena, proto je nutná REZERVACE ZDE.
Po první jednoduché registraci si již můžete hodiny pravidelně rezervovat. Můžete také rezervovat na jednu registraci cvičení i pro své známé, vepište pouze jejich jméno (zdvojené rezervace na jedno jméno budou smazány). Zrušení rezervace je možné nejpozději 8 hodin před začátkem cvičení v daný den. Nezrušené rezervace po tomto čase budou účtovány. Přihlásit se můžete i těsně před hodinou, pokud je volné místo. Když se v daný den přihlásí pouze 5 osob, hodina se ruší a my Vás budeme informovat e-mailem.

Cvičíme v ÚTERÝ 19.00 – 20.00 a v NEDĚLI 16.30 – 17.30 hodin.
Cvičíme v areálu výchovného ústavu (V Hati 700).
Cena dospělí 80,-Kč (při zakoupení permanentky 60,- Kč).
Členové TJ Sokol Černovice dospělí 50,- Kč (s permanentkou 30,- Kč).
Cena děti 30,- Kč, členové děti – zdarma.
Cvičenci do 12 let (včetně), musí být v doprovodu dospělé osoby.

Permanentky:  20 vstupů (pro proplacení na pojišťovnu lze zakoupit přizpůsobené permanentky 25 a 50 vstupů)
Na permanentky lze získat příspěvek od některých zaměstnavatelů a od některých pojišťoven. Budeme vás informovat přímo na hodině.

Ke cvičení potřebujete sportovní oblečení, čistou sportovní obuv, pití a ručník.
Těší se na vás Marcela, Alena, Eva

Jumping je zábavná skupinová dynamická aktivita na minitrampolínkách za doprovodu motivační hudby.  Aktivita je vhodná pro všechny ženy, muže i děti všech věkových kategorií, kteří se chtějí pořádně zapotit, zlepšit si fyzickou kondici a posílit svaly celého těla. Jumping patří co do počtu spálených kalorií během jedné cvičební lekce k těm nejúčinnějším. Záleží samozřejmě na intenzitě cvičení, v průměru však spálíte až 1 500 kcal za hodinu. Trampolíny mimo jiné unesou až stodvacet kg váhy, proto jsou ideální i pro lidi s nadváhou.
Hodina jumpingu se skládá ze zahřátí, protažení, skákání na trampolínkách, posilování a závěrečného zklidnění s protažením celého těla.

Účinky jumpingu:
– komplexní posílení svalů celého těla
– posílení hlubokých vnitřních svalů
– vysoký výdej a rychlé spalování tuků (vhodné na hubnutí)
– příznivý vliv na kardiovaskulární systém, zvyšuje kapacitu plic a celkovou vytrvalost
– vhodné cvičení i pro rekonvalescenci po poranění nebo v případě kloubních problémů
– příznivě ovlivňuje kondici svalů pánevního dna (nevhodné pro ženy hned po porodu)
– ovlivnění lymfatického systému – působí proti celulitidě
– příznivý vliv na nervovou soustavu a psychickou kondici
Jumping není vhodný pro ženy do půl roku po porodu a osoby trpící onemocněním kardiovaskulárního systému, onemocněním pohybového aparátu. Zapojení dětí musí zvážit zákonní zástupci.

Trampolíny se pyšní celou řadou příznivých účinků. Mají však i další výhody. Skákání představuje sportovní aktivitu, u které vydržíte. Proč? Protože je to zábava. Potvrzují to všichni příznivci tohoto aerobního cvičení.

Propagační plakát

Jumping je poměrně mladý sport. Vznikl v roce 2001 v Táboře, kde dva mladí instruktoři aerobiku Jana Svobodová a Tomáš Buriánek hledali alternativu na oživení stereotypu svých sportovních aktivit. Hlavním kritériem byla zábava a možnost pořádně se zapotit. Chtěli navrhnout takový sport, který by byl nejen příjemný, ale především efektivní a mohli ho cvičit všichni, jak mladí, tak starší, ale i lidé s bolavými klouby či kilečky navíc. Tak vznikl nový sport na malé kulaté trampolíně se řídítky…